. TESTER DIAGNOSTYCZNY AUTOXSCAN
. RS 910 TS + odczyt elektronicznych wentyli
. NOWOŚĆ !!! nowa wersja testera
. z wbudowanym układem radiowym TMPS
. odczyt ID wentyli
. bez podłączania do gniazda OBD 2
. + DODATKOWO 4 CZUJNIKI TPMS TS100
. + BLOKADA G3
Tester jest samodzielnym urządzeniem warsztatowym, wyposażonym w 7 calowy ekran dotykowy, pancerną, warsztatową obudowę typu rugget ! . Pracuje pod systemem operacyjnym Android i pozwala na bezprzewodową diagnostykę za pomocą interfejsu bluetooth.
Diagnoskop w pełni pracuje w języku Polskim i jest z Polskiej autoryzowanej dystrybucji!
Możliwość przetestowania testera przed zakupem w naszej
firmie i krótkie szkolenia z jego obsługi .
PREMIERA najnowszego modelu AUTOXSCAN RS910 PRO TS
HYBRYDA połączonego diagnoskopu z programatorem czujników ciśnienia opon!
Szybszy, Łatwiejszy, Dokładniejszy
Tester jest samodzielnym urządzeniem warsztatowym, wyposażonym w 7 calowy ekran dotykowy, pancerną, warsztatową obudowę typu rugget! Zasilony jest systemem operacyjnym Android i pozwala na bezprzewodową diagnostykę za pomocą interfejsu bluetooth.
Po zakupie otrzymujesz zaktualizowany, gotowy sprzęt do pracy.
Diagnoskop w pełni pracuje w języku Polskim i jest z Polskiej autoryzowanej dystrybucji POLSKIEJ MARKI AUTOXSCAN!
Serdecznie zapraszamy do zakupu, licencjonowanego, oryginalnego testera AUTOXSCAN.
Oryginalny, legalny sprzęt z 3 LETNIMI BEZPLATNYMI aktualizacjami oprogramowania online z pozycji diagnoskopu!
W skład zestawu wchodzi:
- Tester diagnostyczny RS910PRO TPMS z 7 calowym ekranem dotykowym w pancernej gumowej warsztatowej obudowie
- Walizka z przegrodami
- Bezprzewodowa głowica diagnostyczna bluetooth
- Główny kabel
- Ładowarka sieciowa
- Polska papierowa instrukcja obsługi
- Czujniki TPMS TS100 4 szt
WAŻNE!
- TESTER POSIADA 3-LETNIE DARMOWE AKTUALIZACJE OPROGRAMOWANIA
- TESTER NIE MA ŻADNEGO ABONAMETU !!!
- TESTER NIGDY SIĘ NIE ZABLOKUE !!!
- TESTER NIE WYMAGA DO PRACY ŻADNYCH DODATKOWYCH OPŁAT!!!
Możliwości testera:
- odczyt kodów usterek
- kasowanie kodów usterek
- podgląd parametrów rzeczywistych (także w postaci wykresów i wskaźników: kilka trybów)
- kodowanie podzespołów,
- adaptacje podzespołów (przepustnica, zawór EGR, komputer silnika, itp..)
- test elementów wykonawczych (uruchomienie zaworu EGR, silnika wentylatora, wskazówek licznika, zamków centralnych, itp..)
- reset inspekcji serwisowych, oraz olejowych
- kodowanie wtryskiwaczy
- kodowanie kluczyków
- pełna obsługa filtra cząstek stałych DPF (sprawdzenie poziomu sadzy, reset, regeneracja, adaptacja po wymianie)
- pełna obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB (cofanie zacisków przy wymianie klocków, ustawienie siły nacisku tloczków, grubości klocków)
- automatyczne skanowanie wszystkich modułów pojazdu
- odczyt informacji o module sterującym
- czyszczenie wartości przyuczonych
- odczyt kodu VIN
- reset programowania zespołów sterujących
- odpowietrzanie pompy hamulcowej
- kalibracja poziomu
- kalibracja czujnika kąta skrętu układu kierowniczego
- przyuczenie biegu jałowego
- kąt wyprzedzenia zapłonu
- oraz wiele innych.
- (uwaga : nie wszystkie funkcje testera działają we wszystkich pojazdach nie ma takiego testera który zrobi każdy samochód)
Tester obsługuje praktycznie wszystkie moduły sterujące w jakie wyposażony jest dany pojazd, włącznie z najnowszymi modelami z bieżącego roku:
- silnik
- układ hamulcowy ABS
- poduszki powietrzne
- automatyczna skrzynia biegów
- moduł komfortu
- elektronika hamulców
- kontrola trakcji ESP/ASR/EBD
- układ ciśnienia w oponach TMPS
- klimatyzacja
- wspomaganie układu kierowniczego
- deska rozdzielcza
- nawigacja
- system audio
- centralny zamek
- system antywłamaniowy
- elektronika świateł
- napęd 4x4
- pamięć foteli
- elektronika drzwi
- nawigacja
- wspomaganie parkowania
- asystent utrzymania pasa ruchu
- kamera cofania
- tempomat
- oraz wiele innych systemów wyposażenia pojazdu..
Posiada wyprowadzone skróty NAJWAŻNIEJSZYCH PROCEDUR SERWISOWYCH:
- reset inspekcji serwisowej, olejowej
- pełna obsługa elektrycznego hamulca postojowego EPB (cofanie zacisków przy wymianie klocków, ustawienie siły nacisku tłoczków, grubości klocków)
- regeneracja filtra DPF (sprawdzenie stanu zapylenia, wypalanie, regeneracja, adaptacja)
- adaptacja skrzyni biegów
- kalibracja czujnika kąta skrętu kierownicy
- adaptacja nowego akumulatora
- adaptacja przepustnicy
- kodowanie wtryskiwaczy
- regulacja reflektorów
- regulacja zawieszenia
- oraz wiele innych (kombajn diagnostyczny)!!!!!!