PRZEZNACZENIE:
Wyłącznik zapłonu G3 jest to unowocześniona wersja blokady blokady G2 .
W celu ułatwienia montażu w nowych samochodach po 2002r również z systemem Start - Stop dodano następujące funkcje do wyłącznika G2 :
- współpraca z filtrem DPF blokada G3 umożliwia zapisanie informacji o ilości przejechanych kilometrów dla układu obsługi wypalania filtra jeszcze 30 sekund po zgaszeniu samochodu
- załączenie przekaźnika odcięcia zapłonu zaraz po naciśnięciu przycisku rozbrajania bez włączania zapłonu co umożliwia odcięcie przycisku start , oraz eliminuje wiele problemów z błędami ciągłości obwodów
- możliwość wykorzystania jako obwodu "15" plusa po stacyjce ginącego przy rozruchu który łatwo odnaleźć w instalacji nowych samochodu
W celu zwiększenia skuteczności zabezpieczenia przed kradzieżą dodano :
- możliwość rozbrajania wyłącznika poprzez proste podanie 3 cyfrowego kodu PIN lub do wyboru rozbrajanie poprzez pojedyncze naciśnięcie przycisku rozbrajania i dodatkowego wejścia
Wyłącznik G3 może być użyty zamiast wyłączników : S , S2 , GL ,G2 i GL3 przyspieszając znacznie montaż i zwiększając skuteczność zabezpieczenia wymienionych wyłączników zapłonu
Wyłącznik zapłonu G3 rozbrajany przyciskiem z funkcją uzbrojenia z opóźnieniem , trybem serwisowym , alarmem , dwupunktowym rozbrajaniem , kodem pin oraz włączaniem przekaźnika odcięcia przed włączeniem zapłonu (wymagane w nowych samochodach z systemem START STOP ) . Blokada umożliwia odcięcie jednego z obwodów elektrycznych pojazdu w celu zabezpieczenia go przed kradzieżą , w przypadku dorobienia klucza lub wyłamania stacyjki na sztos . Blokada przeznaczona jest do samochodów z silnikiem benzynowym i diesla .Dzięki wyposażeniu blokady w funkcję opóźnionego załączenia nie ma problemu z odpaleniem samochodu po przypadkowym zgaśnięciu silnika na skrzyżowaniu lub przejeździe kolejowym , co zwiększa bezpieczeństwo użytkownika pojazdu . Blokada uzbraja się dopiero po 30 sekundach od wyłączenia zapłonu . Jeżeli wyłączymy i włączymy zapłon na czas krótszy niż 30 sekund , możemy kontynuować jazdę bez rozbrajania blokady . Blokada cechuje się niezawodnością i jakością wykonania .Przy montażu blokady nie jest wymagany plus po stacyjce nie ginący przy rozruchu .
OPIS:
Działanie urządzenia : podczas postoju na parkingu blokada nie zdradza swojej obecności , po wejściu do samochodu i przekręceniu kluczyka w stacyjce brak możliwości odpalenia silnika. Aby uruchomić pojazd należy przed włączeniem stacyjki nacisnąć przycisk rozbrajania raz lub podać trzy cyfrowy kod pin. Po tej operacji usłyszymy dźwięk buzera potwierdzający rozbrojenie blokady , możliwe jest uruchomienie silnika.Po wyłączeniu stacyjki można ponownie uruchomić pojazd w ciągu około 30 sekund po upływie tego czasu blokada uzbraja się automatycznie buzer sygnalizuje dwu krotnym sygnałem uzbrojenie blokady. W celu uruchomienia pojazdu konieczne jest ponowne naciśnięcie przycisku rozbrajania. Blokada posiada funkcję serwisową , w przypadku oddania pojazdu do naprawy blokadę można uśpić aby nie zdradzać sposobu jej rozbrajania i miejsca ukrycia. Bardzo ważną funkcją blokady jest alarm , który przy próbie uruchomienia pojazdu przez osobę niepowołaną , zostaje wyzwolony po 10 sekundach od włączenia zapłonu . W komplecie z blokadą załączona jest bardzo głośna syrena piezo ceramiczna która po zamontowaniu w kabinie pojazdu zdecydowanie zwiększy skuteczność tego zabezpieczenia. Syrena zamontowana pod deską rozdzielczą będzie bardzo trudna do zniszczenia przez złodzieja oraz spowoduje dezorientację i odcięcie od sygnałów ze świata zewnętrznego , użycie sygnalizatora akustycznego zamiast diody led do sygnalizacji rozbrojenia spowoduje że blokada będzie bardzo trudna do zlokalizowania w pojeździe . Wyzwolony alarm dodatkowo zwróci uwagę na pojazd i próbę jego kradzieży !!!
UWAGA:
Jeżeli posiadasz samochód nowej generacji , który sprawdza ciągłość przewodów instalacji elektrycznej ,posiada przycisk Start -Stop , to ten typ blokady jest właśnie dla Ciebie . Blokada zapłonu G3 posiada funkcję rozbrajania bez włączania zapłonu co jest istotne w nowych samochodach , po prostu po włączeniu zapłonu blokada jest już rozbrojona i instalacja nie wyświetla błędów . Blokada zapłonu G3 posiada dodatkowo funkcję serwisową oraz alarmową , w przypadku kiedy oddajemy pojazd do naprawy możemy blokadę uśpić i nie zdradzać sposobu rozbrajania , blokada G3 będzie pamiętała ten stan nawet po wyłączeniu zasilania . Blokadę zapłonu G3 można stosować do starszych i nowych samochodów ze względu na jej uniwersalność . Jako dodatkowe zabezpieczenie posiada rozbrajanie Kodem Pin . Co daje rozbrajanie kodem Pin ? Jeżeli jeździmy przykładowo samochodem z innymi osobami np. nastolatkiem obcymi osobami i osoby te widzą że wkładamy rękę w jakiś punkt w samochodzie w celu odblokowania zapłonu to nawet jeżeli znajdą wyłącznik nie będą mogły go użyć nie znając kodu pomimo posiadania klucza lub pilota do naszego auta .
Zawartość zestawu :
- elektroniczna centrala blokady zapłonu z wbudowanym japońskim przekaźnikiem
odcięcia zapłonu firmy NAIS
- wiązka przewodów
- sygnalizator akustyczny - buzer zamontowany na przewodzie
- przycisk rozbrajania z 1 metrowym przewodem
- dioda led zamontowana na przewodzie
- syrena piezo ceramiczna
- instrukcja montażu
- karta gwarancyjna
BLOKADA ZAPŁONU WYPRODUKOWANA CAŁKOWICIE W POLSCE
KUPUJĄC TEN PRODUKT WSPIERASZ POLSKIE FIRMY
Copyright © 2016 JAMAR