PRZEZNACZENIE:
Blokada zapłonu G2 rozbrajana przyciskiem z funkcją uzbrojenia z opóźnieniem , trybem serwisowym , alarmem , dwupunktowym rozbrajaniem oraz rozbrajaniem przed włączeniem zapłonu (wymagane w nowych samochodach) . Blokada umożliwia odcięcie jednego z obwodów elektrycznych pojazdu w celu zabezpieczenia go przed kradzieżą , w przypadku dorobienia klucza lub wyłamania stacyjki na sztos . Blokada przeznaczona jest do samochodów z silnikiem benzynowym i diesla .Dzięki wyposażeniu blokady w funkcję opóźnionego załączenia nie ma problemu z odpaleniem samochodu po przypadkowym zgaśnięciu silnika na skrzyżowaniu lub przejeździe kolejowym , co zwiększa bezpieczeństwo użytkownika pojazdu . Blokada uzbraja się dopiero po 30 sekundach od wyłączenia zapłonu . Jeżeli wyłączymy i włączymy zapłon na czas krótszy niż 30 sekund , możemy kontynuować jazdę bez rozbrajania blokady . Blokada cechuje się niezawodnością i jakością wykonania .
OPIS:
Działanie urządzenia : podczas postoju na parkingu blokada nie zdradza swojej obecności , po wejściu do samochodu i przekręceniu kluczyka w stacyjce brak możliwości odpalenia silnika. Aby uruchomić pojazd należy po włączeniu stacyjki lub przed jej włączeniem nacisnąć przycisk rozbrajania . Po tej operacji usłyszymy dźwięk buzera potwierdzający rozbrojenie blokady , możliwe jest uruchomienie silnika.Po wyłączeniu stacyjki można ponownie uruchomić pojazd w ciągu około 30 sekund po upływie tego czasu blokada uzbraja się automatycznie buzer sygnalizuje dwu krotnym sygnałem uzbrojenie blokady. W celu uruchomienia pojazdu konieczne jest ponowne naciśnięcie przycisku rozbrajania. Blokada posiada funkcję serwisową , w przypadku oddania pojazdu do naprawy blokadę można uśpić aby nie zdradzać sposobu jej rozbrajania i miejsca ukrycia. Bardzo ważną funkcją blokady jest alarm , który przy próbie uruchomienia pojazdu przez osobę niepowołaną , zostaje wyzwolony po 10 sekundach od włączenia zapłonu . W komplecie z blokadą załączona jest bardzo głośna syrena piezo ceramiczna która po zamontowaniu w kabinie pojazdu zdecydowanie zwiększy skuteczność tego zabezpieczenia. Syrena zamontowana pod deską rozdzielczą będzie bardzo trudna do zniszczenia przez złodzieja oraz spowoduje dezorientację i odcięcie od sygnałów ze świata zewnętrznego , użycie sygnalizatora akustycznego zamiast diody led do sygnalizacji rozbrojenia spowoduje że blokada będzie bardzo trudna do zlokalizowania w pojeździe . Wyzwolony alarm dodatkowo zwróci uwagę na pojazd i próbę jego kradzieży !!!
UWAGA:
Jeżeli posiadasz samochód nowej generacji , który sprawdza ciągłość przewodów instalacji elektrycznej , to ten typ blokady jest właśnie dla Ciebie . Blokada zapłonu G2 posiada funkcję rozbrajania bez włączania zapłonu co jest istotne w nowych samochodach , po prostu po włączeniu zapłonu blokada jest już rozbrojona i instalacja nie wyświetla błędów . Blokada zapłonu G2 posiada dodatkowo funkcję serwisową oraz alarmową , w przypadku kiedy oddajemy pojazd do naprawy możemy blokadę uśpić i nie zdradzać sposobu rozbrajania , blokada G2 będzie pamiętała ten stan nawet po wyłączeniu zasilania . Blokadę zapłonu G2 można stosować do starszych i nowych samochodów ze względu na jej uniwersalność .
Zawartość zestawu :
- elektroniczna centrala blokady zapłonu z wbudowanym japońskim przekaźnikiem
odcięcia zapłonu firmy NAIS
- wiązka przewodów
- sygnalizator akustyczny - buzer zamontowany na przewodzie
- przycisk rozbrajania z 1 metrowym przewodem
- dioda led zamontowana na przewodzie
- syrena piezo ceramiczna
- instrukcja montażu
- karta gwarancyjna
BLOKADA ZAPŁONU WYPRODUKOWANA CAŁKOWICIE W POLSCE
KUPUJĄC TEN PRODUKT WSPIERASZ POLSKIE FIRMY
Copyright © 2016 JAMAR